יום שבת, 14 בינואר 2012

אלכס חולה אהבה לצפייה ישירה

אלכס חולה אהבה הוא סרט פולחן ישראלי של הבמאי בועז דוידזון שיצא בשנת 1986 בהוצאת גלובוס גרופ.

סיפור התבגרות קומי-נוסטלגי על רקע תקופת הצנע בישראל של שנות החמישים. גיבור הסרט הוא אלכס (איתן אנשל) בן ה-13 שעומד לפני בר-המצווה שלו. לאלכס אמא פולנייה (חנה רוט) טיפוסית ואבא שסובל בשקט (אברהם מור). בשל המצב הכלכלי הקשה הם נאלצים לחלוק את דירתם עם דייר משנה פרסי היפוכונדר ופרימיטיבי בשם פארוק (יוסף שילוח) שמנהל מלחמת חורמה בקרחת שלו באמצעות מרקחות שונות ומשונות. אלכס מתאהב בבת כיתתו החדשה והיפהפייה מימי (יעל וסרמן), עד אשר לתמונה נכנסת לולה בת הדודה שלו מחו"ל (שרון הכהן), שהגיעה לישראל לחפש את טאדק אהובה, שנלקח על ידי הנאצים בשואה ועקבותיו נעלמו. אלכס מתאהב בה והיא מצדה מעניקה לו את החוויה המינית הראשונה. הסרט משחזר את האווירה ששררה בארץ בשנות החמישים ובעיר תל אביב, שבה מתרחשת העלילה, בפרט. הסרט מציג את הצנע, השוק השחור, שידורי המדור לחיפוש קרובים ברדיו, הלבוש, צורות בילוי של התקופה ומלווה במוזיקה של אותה התקופה. כמו כן, הוא מציג את אורח החיים של תל אביב הקטנה באופן נוסטלגי ומודגשים בו אתרים נוסטלגיים כקולנוע עדן, תחנת הרכבת הישנה וחופי תל אביב של אז.

לצפייה בסרט יש להתקין את תוסף ה - VOD. לחץ כאן.

גבעת חלפון אינה עונה לצפייה ישירה

גבעת חלפון אינה עונה הוא סרט קומי ישראלי משנת 1976, בבימויו של אסי דיין ובכיכובם של חברי שלישיית "הגשש החיוור", שהפך לימים לסרט פולחן. הסרט מציג את ההוויה האבסורדית של שירות המילואים בצה"ל בראי התקופה שלאחר מלחמת יום הכיפורים, תקופה בה צה"ל עבר תמורה בעיניי החברה, מצבא נועז ומנצח לצבא מבולגן ואף נלעג. אפילו שמו של הסרט הוא פרפרזה על שמו של הסרט הפטריוטי "גבעה 24 אינה עונה" שהופק כעשרים שנה קודם לכן. את השיר הבולט בסרט, "תן לשים ת'ראש על דיונה", הלחין נפתלי אלטר, שגם הופיע בסרט בתפקיד משני.

על מנת לצפות בסרט יש להתקין את תוסף ה - VOD. לחץ כאן.

מאיורקה נגד ריאל מדריד לצפייה ישירה

צפייה ישירה למשחק מאיורקה נגד ריאל מדריד.

בכדי לצפות במשחק יש להתקין את תוסף ה - VOD. לחץ כאן.

מכבי נתניה נגד הפועל עכו לצפייה ישירה

צפייה ישירה למשחק מכבי נתניה נגד הפועל עכו.

על מנת לצפות במשחק יש צורך בהתקנת תוסף ה - VOD. לחץ כאן.

מכבי תל אביב נגד הפועל באר שבע

שידור ישיר של המשחק מכבי תל אביב נגד הפועל באר שבע.

לצפייה במשחק יש להתקין את תוסף ה - VOD. לחץ כאן.

the voice ישראל פרק 2

הקול (באנגלית: The Voice) היא תוכנית מציאות אמריקנית העוסקת בגילוי כשרונות מוזיקליים. התוכנית, המבוססת על "The Voice of Holland" ההולנדית, שודרה לראשונה בערוץ NBC ב-26 באפריל 2011. מנחה התוכנית הוא קרסון דיילי והמאמנים הם: אדם לוין (סולן מארון 5),כריסטינה אגילרה, בלייק שלטון וסי-לו גרין.

הגרסה הישראלית של התוכנית "the voice ישראל" עלתה בערוץ 2 על ידי הזכיינית רשת. שלומי שבת, רמי קליינשטיין, אביב גפן ושרית חדד נבחרו לשמש כ"מנטורים". מיכאל אלוני נבחר להיות המנחה של התוכנית. שידור התוכנית החל ב-7 בינואר 2012.

לצפייה בפרק יש להתקין את תוסף ה - VOD. לחץ כאן.