יום שני, 16 בינואר 2012

ניקיטה עונה 2 פרק 12 לצפייה ישירה

הסדרה מתמקדת בארגון סודי של הממשלה הידוע הנקרא "דוויז'ן" (Division). הארגון מגייס אנשים צעירים בעלי רקע פלילי וללא משפחה, ואז מוחקים את כל הראיות של חייהם הקודמים, ומאמנים אותם להיות מתנקשים. ניקיטה גוייסה לארגון ופעלה בו אך ברחה ממנו, לאחר שהבינה שהארגון הפך למושחת, והחל להתנקש באנשים עבור כסף וללא סיבה מוצדקת. לאחר עזיבתה, היא מנסה להפיל את הארגון. ניקיטה היא המגוייסת הראשונה שברחה מהארגון, והארגון רודף אותה כדי שלא תגלה את סודותיו. מייקל, סוכן בדוויז'ן אשר מכיר את ניקיטה, מקבל עליו את המשימה לתפוס אותה, מאת ראש הארגון, פרסי. בינתיים, ניקיטה מכניסה סוכנת כפולה בשם אלכס אל תוך דוויז'ן, כמגוייסת, והיא עוזרת לה מבפנים.


על מנת לצפות בפרק יש להתקין את תוסף ה - VOD. לחץ כאן.

סרוגים 3 פרק 15 לצפייה ישירה

סרוגים היא סדרת דרמה ישראלית העוסקת בחייהם של רווקים ורווקות ירושלמים מהמגזר הדתי לאומי. הסדרה מציעה מבט לחייהם של צעירים וצעירות משכילים אשר אינם מוצאים את מקומם במסגרות הדתיות הקיימות, שמתבססות בעיקר על משפחתיות, דבר המביא אותם, בדומה לקבוצות רווקים מאוכלוסיות שונות, לגור בדירות שכורות באזור גיאוגראפי ספציפי – במקרה הנוכחי, בלב שכונת קטמון שבירושלים, המכונה בשל כך "הביצה הירושלמית".

הסדרה מציגה תופעות חברתיות שונות בחברה הדתית, כמו רווקות מאוחרת, בעיות זוגיות בחיי הנישואים, זוגיות בין אשה דתיה לגבר חילוני, הומוסקסואליות בחברה הדתית,‏ יציאה בשאלה, עקרות הלכתית, נישואין בין-עדתיים ועוד.

על מנת לצפות בפרק יש להתקין את תוסף ה - VOD. לחץ כאן.

מעושרות פרק 20 לצפייה ישירה

מעושרות תוכנית דוקו-ריאליטי ישראלית העוקבת אחר חייהן של שש נשים אמידות בישראל. התוכנית, שמבוססת על פורמט התוכנית האמריקאית "עקרות בית אמיתיות", שודרה לראשונה באוקטובר 2011 וזכתה לרייטינג גבוה וביקורות מעורבות.

לצפייה בפרק יש להתקין את תוסף ה - VOD. לחץ כאן.

חצויה עונה 3 פרק 34 צפייה ישירה

הסדרה מספרת את סיפורה של אלה רוזן בת החמש עשרה, המתחילה את שנת הלימודים ביחד עם ידידה הטוב, עומר טנא, בבית ספר התיכון גרין. בית הספר מנוהל בניהולו של אמנון גרין, אדם קר וקשוח, שבעונה הראשונה של הסדרה גם עמד בראש מסדר "בני הדם" - מסדר חשאי בן 1000 שנים (שאותו הקים אחד מאבותיו, שאמנון נקרא על שמו.)שמטרתו "לנקות" את העולם מערפדים.

לצפייה בפרק יש להתקין את תוסף ה - VOD. לחץ כאן.

הפועל חיפה נגד הפועל תל אביב צפייה ישירה

צפייה ישירה למשחק הפועל חיפה נגד הפועל תל אביב.

על מנת לצפות במשחק יש להתקין את תוסף ה - VOD. לחץ כאן.

יחפים פרק אחרון לצפייה ישירה

יחפים סדרת דרמה היסטורית מאת היוצר והבמאי אורי סיון ("קלרה הקדושה", תסריטאי ראשי של הסדרות "בטיפול" ו"שבתות וחגים”) המגוללת את סיפורם של אבות ובנים לאורך שלושה דורות, בקיבוץ אחד.
בכיכובם של: אוהד קנולר, שרה אדלר, שראל פיטרמן, ורד פלדמן, יחזקאל לזרוב, מארינה מקסימיליאן בלומין, מוקי (דניאל ניב), עפר שכטר, קרן ברגר,יעל גרובגלס, עמית ארז ועוד.

על מנת לצפות בפרק יש להתקין את תוסף ה - VOD. לחץ כאן.

אייל גולן קורא לך 2 פרק 8 לצפייה ישירה

אייל גולן קורא לך  2 - אייל גולן בתוכנית שנייה בה הוא מחפש יחד עם השופטים (יוסי גיספן, עדי ליאון, ירון אילן ובעונה הזו הצטרף גם חיים רביבו) את הזמר/ת שהוא יפיק לו/ה אלבום. משדר הגמר של התוכנית הראשונה, בו זכתה הזמרת מורן מזור, שבר את שיא הרייטינג של הערוץ.

לצפייה בפרק 8 של העונה ה - 2 יש להתקין את תוסף ה - VOD. לחץ כאן.