יום שישי, 27 בינואר 2012

the voice ישראל פרק 4 לצפייה ישירה


הקול (באנגלית: The Voice) היא תוכנית מציאות אמריקנית העוסקת בגילוי כשרונות מוזיקליים. התוכנית, המבוססת על "The Voice of Holland" ההולנדית, שודרה לראשונה בערוץ NBC ב-26 באפריל 2011. מנחה התוכנית הוא קרסון דיילי והמאמנים הם: אדם לוין (סולן מארון 5),כריסטינה אגילרה, בלייק שלטון וסי-לו גרין.

הגרסה הישראלית של התוכנית "the voice ישראל" עלתה בערוץ 2 על ידי הזכיינית רשת. שלומי שבת, רמי קליינשטיין, אביב גפן ושרית חדד נבחרו לשמש כ"מנטורים". מיכאל אלוני נבחר להיות המנחה של התוכנית. שידור התוכנית החל ב-7 בינואר 2012.

רודף צדק לצפייה ישירה

חייו של וויל (ניקולס קייג') מתהפכים כאשר אישתו, לורה (ג'נוארי ג'ונס) מותקפת באכזריות לילה אחד בדרכה הביתה. בעודו מטפל בה בבית החולים ניגש אליו אדם זר, סימון, ומציג את עצמו כחלק מארגון "אזרחים מחפשי צדק" אשר יכולים לסייע לו, לטענתו, באיתור הפושעים, ובנקמה בהם. מזועזע וכעוס מהתקיפה מחליט וויל- אדם מוסרי ושומר חוק - להיעזר בשירותיו של סיימון שמבטיח לטפל בתוקף של אישתו תמורת טובה שיצטרך וויל להחזיר לו בעתיד. אך כשוויל ולורה חוזרים הביתה ומתחילים לשקם את חייהם, מסתבר לוויל שסיימון והארגון שלו הם לא בדיוק מה שהם נראים, וייתכן שהמחיר שהוא ייאלץ לשלם עבור צדק גבוה משהוא חשב.


אדם על הקצה לצפייה ישירה

שוטר לשעבר שהורשע באשמת שוד שלא ביצע מצליח לברוח מהכלא, הוא עולה על עדן החלון בקומה ה-20 בבניין בניו-יורק ומאיים לקפוץ למותו. פסיכולוגית ממשטרת ניו-יורק שמגיעה כדי לשכנע אותו לרדת בחזרה לחדר, מגלה שככל שהיא מדברת איתו יותר עולה בה החשד שיש לשוטר לשעבר מניעים נוספים מעבר למה שהוא מצהיר עליהם.


סוס מלחמה לצפייה ישירה

הסרט עוקב אחרי אלברט וסוסו ג'ואי אשר גידל אותו מאז היה סייח קטן. לאחר תחילת מלחמת העולם הראשונה מגייסת בריטניה סוסים להשתתף במלחמה וג'ואי מגוייס גם הוא להיות סוס מלחמה ביחידת הפרשים. בעוד ג'ואי משותף בקרבות, אלברט לא מצליח להתגבר על הפרידה מג'ואי ובורח מחוות הוריו, הוא מזייף את גילו כדי להתגייס גם הוא לצבא הבריטי כדי למצוא את הסוס שכל כך אהב.


הכל בשביל הכסף לצפייה ישירה

סטפני פלאם, ילדה טובה מניו-ג'רזי, זקוקה לכסף באופן נואש. היא מובטלת כבר חצי שנה ואין לה ברירה אלא לפנות לבן דודה החלקלק, מנהל חברה שעוסקת בשחרור בערבות, והוא מציע לה להיות סוכנת בחברתו וללכוד סרבני משפט. למרות שהיא חסרת כל ניסיון והדבר שהכי קרוב לנשק שהיא אחזה בידיה זה ספריי פלפל, היא נזרקת למים העמוקים ונשלחת ללכוד את ג'ו מורלי, הבחור ששבר את ליבה בתיכון. סטפני מזהה הזדמנות לנקמה, אבל בדרך מגלה שזה לא הולך להיות כל כך פשוט כמו שחשבה.