יום שבת, 21 בינואר 2012

התפשטות לצפייה ישירה

הסרט "התפשטות" הוא מותחן פעולה על צוות רופאים שנלחם בווירוס המאיים לחסל את אמריקה. זהו וירוס שנישא באוויר, והתפשטותו המהירה יוצרת פאניקה בעולם. הקהילה המדעית הגלובלית כולה מתגייסת כדי למצוא לו תרופה, אך מתקשה לעשות זאת, מה שמגביר את ההיסטריה ברחבי תבל ומפיל עוד ועוד קורבנות אומללים. הסרט נעשה בידי סטיבן סודרברג ("טראפיק", "ארין ברוקוביץ'", "אושן 11" וסרטי ההמשך שלו), אחד הבמאים הפעילים והמגוונים בארצות הברית. כך, למשל, מיד לאחר סרט זה נזכה לצפות ב"בגידה כפולה", סרט פעולה פרי עטו. בניגוד ל"בגידה כפולה", שיציג בעיקר שחקנים לא מוכרים, "התפשטות" מציג צוות ענק של כוכבים מגילאים וארצות שונות - מאט דיימון, ג'וד לאו, מריון קוטיאר, קייט ווינסלט, אליוט גולד, לורנס פישבורן ועוד. דיימון ולאו, דרך אגב, כבר שיתפו פעולה ב"הכישרון של מר ריפלי", וזה המפגש המחודש הראשון שלהם. גם הצילומים של הסרט, כמו צוות השחקנים שלו, היו חובקי עולם - בין השאר, הם התרחשו בדובאי, שיקגו, דבלין, רוסיה, ברזיל. כיאה לרוחו הקוסמופוליטית, הקרנתו הראשונה הייתה בפסטיבל ונציה.

שנה: 2011
אורך: 106 דקות
ז'אנר: דרמה / מדע בדיוני / מתח
במאי: סטיבן סודרברג
שחקנים: מאט דיימון, קייט וינסלט, גווינת' פלטרו, ג'וד לאו, לורנס פישבורן, מריון קוטיאר, ג'ון הוקס, בריאן קרנסטון, אליוט גולד, דמיטרי מרטין.

על מנת לצפות בסרט יש להתקין את תוסף ה - VOD. לחץ כאן.

מאניבול לצפייה ישירה

מבוסס על סיפור אמיתי, מאניבול הוא סרט אודות כל מי שאי פעם חלם לנצח את המערכת. בראד פיט מככב בתור בילי בין, המאמן של קבוצת האוקלנד אייז ובעל התובנה שהדרך שבה מסתכלים על המשחק, שגויה. בין נאלץ להמציא מחדש את קבוצתו עם תקציב בלתי אפשרי והוא חייב להערים על המועדונים העשירים. הוא יוצר שותפות בלתי צפויה עם בוגר ליגת העל פיטר ברנד (ג'ונה היל) ומגייס שחקנים זולים ששאר ציידי הכשרונות התעלמו מהם, אבל השחקנים האלה יודעים לשחק. זה יותר מבייסבול, זו מהפכה – אחת שמאתגרת את המסורות הישנות ושמה את בין בקונפליקט מול אלו שאומרים שהוא מוציא מהמשחק את הלב והנשמה שלו.

שנה: 2011
אורך: 133 דקות
ז'אנר: דרמה / ביוגרפיה / ספורט
במאי: בנט מילר
שחקנים: בראד פיט, רובין רייט, ג'ונה היל, פיליפ סימור הופמן, כריס פראט, קת'רין מוריס, גלן מורסוור, תמי בלנשרד, קריס דורסי, סטפן בישופ, אדריאן בלני,אוליביה דאדלי, סרג'יו גרסיה.

על מנת לצפות בסרט יש להתקין את תוסף ה - VOD. לחץ כאן.

הפועל תל אביב נגד מכבי נתניה צפייה ישירה

שידור ישיר של המשחק הפועל תל אביב נגד מכבי נתניה, מחזור 22 בליגת העל.

על מנת לצפות במשחק יש להתקין את תוסף ה - VOD. לחץ כאן.

בית"ר ירושלים נגד מ.ס אשדוד צפייה ישירה

שידור ישיר של המשחק החם בית"ר ירושלים נגד מ.ס אשדוד, מחזור 22 בליגת העל, באצטדיון טדי.

על מנת לצפות במשחק יש להתקין את תוסף ה - VOD. לחץ כאן.

the voice ישראל פרק 3 לצפייה ישירה

הקול (באנגלית: The Voice) היא תוכנית מציאות אמריקנית העוסקת בגילוי כשרונות מוזיקליים. התוכנית, המבוססת על "The Voice of Holland" ההולנדית, שודרה לראשונה בערוץ NBC ב-26 באפריל 2011. מנחה התוכנית הוא קרסון דיילי והמאמנים הם: אדם לוין (סולן מארון 5),כריסטינה אגילרה, בלייק שלטון וסי-לו גרין.

הגרסה הישראלית של התוכנית "the voice ישראל" עלתה בערוץ 2 על ידי הזכיינית רשת. שלומי שבת, רמי קליינשטיין, אביב גפן ושרית חדד נבחרו לשמש כ"מנטורים". מיכאל אלוני נבחר להיות המנחה של התוכנית. שידור התוכנית החל ב-7 בינואר 2012.

על מנת לצפות בפרק יש להתקין את תוסף ה -VOD. לחץ כאן.