יום שישי, 20 בינואר 2012

מלחמת האופל התעוררות צפייה ישירה

"מלחמת האופל: התעוררות", מציג שלב נוסף בקרב הנצחי בין ערפדים לאנשי זאב, לראשונה בתלת מימד. קייט בקינסייל, כוכבת שני הסרטים הראשונים בסדרה, חוזרת בתפקיד סלין, הערפדית הלוחמת. כשסלין משתחררת מהכלא, היא מוצאת את עצמה בעולם בו בני האדם גילו על קיומם של הערפדים ואנשי הזאב, ומנהלים מלחמת חורמה כדי להשמיד את שני מיני האלמוות האלו.

שנה: 2012
ז'אנר: פעולה / פנטזיה / אימה
במאי: מאנס מרלינד, ביורגן סטין
שחקנים: קייט בקינסייל, סקוט ספידמן, אינדיה איסלי, צ'ארלס דאנס, מייקל איליי, ת'או ג'יימס,כריסטין הולדן רייד, סטיבן ריאה, סנדרין הולט, ריצ'ארד צטרון, ג'ייקוב בלייר, רון וויר.

על מנת לצפות בסרט יש להתקין את תוסף ה - VOD. לחץ כאן.

חצויה עונה 3 פרק 38 לצפייה ישירה

הסדרה מספרת את סיפורה של אלה רוזן בת החמש עשרה, המתחילה את שנת הלימודים ביחד עם ידידה הטוב, עומר טנא, בבית ספר התיכון גרין. בית הספר מנוהל בניהולו של אמנון גרין, אדם קר וקשוח, שבעונה הראשונה של הסדרה גם עמד בראש מסדר "בני הדם" - מסדר חשאי בן 1000 שנים (שאותו הקים אחד מאבותיו, שאמנון נקרא על שמו.)שמטרתו "לנקות" את העולם מערפדים.

על מנת לצפות בפרק יש להתקין את תוסף ה - VOD. לחץ כאן.

אליפים עונה 2 פרק 6 לצפייה ישירה

אליפים היא סדרת טלוויזיה ישראלית בערוץ הילדים המבוססת על הספר "אליפים" של אסתר שטרייט-וורצל. הסדרה היא רק ללקוחות yes הספר עובד לסדרת דרמה יומית תוך התאמת עלילת הספר לשנת 2011. הסדרה חזרה לעונה שנייה ב ינואר 2012.

בעונה השניה האליפים חוזרים לפנימייה החקלאית "גנות" אחרי החופש הגדול, בוגרים יותר, בטוחים יותר וכבר לא אליפים, אלא בטיחים, לאחר שהם נפטרו אחת ולתמיד מהדלידים שמיררו את חייהם.
עכשיו רוני, אילנה, דוידי, גדי, מיכה, הדס וקטנצ'יק מצפים לשנת לימודים נעימה ונטולת אירועים על מדשאות הפנימייה. אלא שמהר מאד הם יגלו כי גם להיות בטיח זה לא פשוט, לא כשמצטרפים שלושה תלמידים מופרעים לכיתה ומפצלים מבפנים את קבוצת הבטיחים המגובשת. לא כשרומנים ישנים נכבים ובמקומם מתעוררות אהבות חדשות. ובעיקר לא כשסגנית המנהלת החדשה מביאה איתה אג'נדה סודית משלה, והיא לא תבחל בשום אמצעי כדי להשלים את המזימה.

על מנת לצפות בפרק יש להתקין את תוסף ה - VOD. לחץ כאן.