יום רביעי, 1 בפברואר 2012

אייל גולן קורא לך 2 פרק 12 לצפייה ישירה

אייל גולן קורא לך  2 - אייל גולן בתוכנית שנייה בה הוא מחפש יחד עם השופטים (יוסי גיספן, עדי ליאון, ירון אילן ובעונה הזו הצטרף גם חיים רביבו) את הזמר/ת שהוא יפיק לו/ה אלבום. משדר הגמר של התוכנית הראשונה, בו זכתה הזמרת מורן מזור, שבר את שיא הרייטינג של הערוץ.


ולנסיה נגד ברצלונה לצפייה ישירה

צפייה ישירה למשחק החם ולנסיה נגד ברצלונה, שלב חצי גמר הגביע הספרדי.


the voice ישראל פרק 5 לצפייה ישירה


הקול (באנגלית: The Voice) היא תוכנית מציאות אמריקנית העוסקת בגילוי כשרונות מוזיקליים. התוכנית, המבוססת על "The Voice of Holland" ההולנדית, שודרה לראשונה בערוץ NBC ב-26 באפריל 2011. מנחה התוכנית הוא קרסון דיילי והמאמנים הם: אדם לוין (סולן מארון 5),כריסטינה אגילרה, בלייק שלטון וסי-לו גרין.


חצויה עונה 3 פרק 46 לצפייה ישירה


הסדרה מספרת את סיפורה של אלה רוזן בת החמש עשרה, המתחילה את שנת הלימודים ביחד עם ידידה הטוב, עומר טנא, בבית ספר התיכון גרין. בית הספר מנוהל בניהולו של אמנון גרין, אדם קר וקשוח, שבעונה הראשונה של הסדרה גם עמד בראש מסדר "בני הדם" - מסדר חשאי בן 1000 שנים (שאותו הקים אחד מאבותיו, שאמנון נקרא על שמו.)שמטרתו "לנקות" את העולם מערפדים.


אליפים עונה 2 פרק 14 לצפייה ישירה


אליפים היא סדרת טלוויזיה ישראלית בערוץ הילדים המבוססת על הספר "אליפים" של אסתר שטרייט-וורצל. הסדרה היא רק ללקוחות yes הספר עובד לסדרת דרמה יומית תוך התאמת עלילת הספר לשנת 2011. הסדרה חזרה לעונה שנייה ב ינואר 2012.