יום חמישי, 9 בפברואר 2012

אייל גולן קורא לך 2 פרק 17 לצפייה ישירה

אייל גולן קורא לך  2 - אייל גולן בתוכנית שנייה בה הוא מחפש יחד עם השופטים (יוסי גיספן, עדי ליאון, ירון אילן ובעונה הזו הצטרף גם חיים רביבו) את הזמר/ת שהוא יפיק לו/ה אלבום. משדר הגמר של התוכנית הראשונה, בו זכתה הזמרת מורן מזור, שבר את שיא הרייטינג של הערוץ.

המירוץ למיליון 2 פרק 28 לצפייה ישירה


המירוץ למיליון היא הגרסה הישראלית לתוכנית המציאות האמריקאית "המירוץ למיליון". העונה הראשונה שודרה בערוץ 2 על ידי הזכיינית רשת החל מה-5 בפברואר ועד ל-18 ביוני 2009, בימי חמישי (ובמשך תקופה, שודרה גם בשבת). העונה השנייה משודרת החל מה-25 באוקטובר2011 בימי ראשון ושלישי ובינואר 2012, אז החליפו רשת וקשת ימי שידור, עברה הסדרה לשדר ברביעי ובחמישי.


מכבי תל אביב נגד קאנטו לצפייה ישירה

צפייה ישירה למשחק מכבי תל אביב נגד קאנטו, משחק היורוליג בכדורסל.

המיוחדת פרק 3 לצפייה ישירה


המיוחדת היא סדרת אקשן משטרתית שמשודרת בערוץ 2 ועוקבת אחרי יחידת חוקרים בכירים של המשטרה בחקירות פשיעה שונות, שהוקמה על מנת לפתור תיקים סבוכים וזכתה לכינוי "המיוחדת". היחידה הוקמה במטרה לסגור במהירות כמה שיותר תיקי רצח מתוקשרים או קשים במיוחד.
הסדרה זכתה לביקורות חיוביות מטעם מבקרי הטלוויזיה, מאז עלתה לשידור בינואר 2012 ונתפסת כסדרה מתחרה לסדרת המשטרה של ערוץ 10, אחת אפס אפס.

אליפים עונה 2 פרק 20 לצפייה ישירה

אליפים היא סדרת טלוויזיה ישראלית בערוץ הילדים המבוססת על הספר "אליפים" של אסתר שטרייט-וורצל. הסדרה היא רק ללקוחות yes הספר עובד לסדרת דרמה יומית תוך התאמת עלילת הספר לשנת 2011. הסדרה חזרה לעונה שנייה ב ינואר 2012.