יום ראשון, 5 בפברואר 2012

צ'לסי נגד מנצ'סטר יונייטד לצפייה ישירה

צפייה ישירה למשחק החם צ'לסי נגד מנצ'סטר יונייטד, מחזור 24 בליגה האנגלית.


האח הגדול 4 פרק 11 לצפייה ישירה


האח הגדול היא תוכנית מציאות ישראלית, המשודרת בשידורי קשת של ערוץ 2, בהנחייתם של ארז טל ואסי עזר, החל מספטמבר 2008. התוכנית מבוססת על פורמט זהה של תוכנית "האח הגדול" ששודרה לראשונה בטלוויזיה ההולנדית בשנת 1999 ומאז משודרת בקרוב ל-70 מדינות בעולם. ברוב המדינות זכתה התוכנית לשיעורי צפייה גבוהים מן הרגיל.
מקור שם התוכנית נלקח מהרומן "1984" מאת ג'ורג' אורוול, בו "האח הגדול" הוא ה"רואה כול" השולט ב"אוקיאניה".


חצויה עונה 3 פרק 48 לצפייה ישירה

הסדרה מספרת את סיפורה של אלה רוזן בת החמש עשרה, המתחילה את שנת הלימודים ביחד עם ידידה הטוב, עומר טנא, בבית ספר התיכון גרין. בית הספר מנוהל בניהולו של אמנון גרין, אדם קר וקשוח, שבעונה הראשונה של הסדרה גם עמד בראש מסדר "בני הדם" - מסדר חשאי בן 1000 שנים (שאותו הקים אחד מאבותיו, שאמנון נקרא על שמו.)שמטרתו "לנקות" את העולם מערפדים.


אליפים עונה 2 פרק 16 לצפייה ישירה


אליפים היא סדרת טלוויזיה ישראלית בערוץ הילדים המבוססת על הספר "אליפים" של אסתר שטרייט-וורצל. הסדרה היא רק ללקוחות yes הספר עובד לסדרת דרמה יומית תוך התאמת עלילת הספר לשנת 2011. הסדרה חזרה לעונה שנייה ב ינואר 2012.

בעונה השניה האליפים חוזרים לפנימייה החקלאית "גנות" אחרי החופש הגדול, בוגרים יותר, בטוחים יותר וכבר לא אליפים, אלא בטיחים, לאחר שהם נפטרו אחת ולתמיד מהדלידים שמיררו את חייהם.
עכשיו רוני, אילנה, דוידי, גדי, מיכה, הדס וקטנצ'יק מצפים לשנת לימודים נעימה ונטולת אירועים על מדשאות הפנימייה. אלא שמהר מאד הם יגלו כי גם להיות בטיח זה לא פשוט, לא כשמצטרפים שלושה תלמידים מופרעים לכיתה ומפצלים מבפנים את קבוצת הבטיחים המגובשת. לא כשרומנים ישנים נכבים ובמקומם מתעוררות אהבות חדשות. ובעיקר לא כשסגנית המנהלת החדשה מביאה איתה אג'נדה סודית משלה, והיא לא תבחל בשום אמצעי כדי להשלים את המזימה.